My world, My view, My Story

Wednesday 11 May 2011

Bengang Giler...


Salam Guysss...

Hari ni aku sgt marah kat segolongan manusia ni... Aku terlalu marah hinggakan aku rasa tak kisah nak malukan diorang dalam blog update aku hari ni... Lantak aku la nak marah... ko sapa?

Apa yang buat aku marah sangat? Hari ni tempat aku keja ada buat sesi ceramah ngan pihak BOMBA berkenaan keselamatan an bahaya api... Lama dah mohon ngn BOMBA n baru dpt buat hari ni. Benda ni pentingla bagi aku sebab talk ni sgt2 meberi faedah... kang kalau ada berlaku kecemasan kebakaran, at least tau la apa nak buat... So, memo dah dikuarkan kepada semua jabatan untuk memaklumkan mengenai talk ni dan kehadiran untuk talk ni adalah wajib... tapi.....
Berapa kerat jer yang hadir.... yang hadir tu pun sebab mereka kerja pada masa tu so takdak choice la, kena hadir.... musibat betul... yang lain berdengkur, buat maksiat kat kuarters... aku betul2 tak puas hatila..
Aku pantang betul tgk kerusi2 yang kosong mcm ni... ingat senang ka nak atur talk mcm ni.... kita susah2 sediakan, mereka senang2 plak tak datang... cuba kalau buat PARTY, berduyun2 datang, lebih2 lagi kalau ada cabutan bertuah.. jgnkan masa PARTY, masa tgh buat persiapan pun dah ramai yang datang... Aku tak puas hatilah, so sapa2 yg tak dtg hari ni siapla korang... jgn ingat aku takleh ambil tindakan... tunggu jerlah...

Bagi yang datang hari ni, terutamanya Pak Abu ( kayuh basikal dari bandar mukah) dan Rizal, mereka ni off duty tapi sanggup luangkan masa... terima kasihla kat korang.... Mudahan mereka yang lain sedar diri, jgn perasan bagus sgt... jgn jadi hipokrit, kutuk org lain sbb buat maksiat tp mereka sendiri seludup pasangan tido dalm bilik.... mcm bagus... siapla korang pas ni... dilayan baik2 korang balas ngn taik... ok, aku pun lepas ni jadi jahat... peduli apa aku korang nak marah2 ker, tak puas hati ker... korang ker bayar gaji aku.... poodahh!!!

Terima kasih atas kehadiran anda semua

Take Care....

1 comment:

  1. jgn kasi can sama mereka....bagi diorang sedar sket..

    ReplyDelete